oter11 Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 har problemer med forsterkeren min. på lavt volum så skurrer det i høytalerene som er tilkoblet forsterkeren,men skurringen blir borte når jeg skrur opp volumet,hva kan være feil? er sikker på at det er forsterkeren,da jeg har prøvd en annen spiller,og problemet var der enda. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 ingen som vet hva som kan være feil? hvilken forsterker er det beste kjøpet til 2000kr,skal brukes til frontsett,må være 4 kanaler. har sett på en Phoenix Gold Octane R5.0:4 4x80watts til 2000kr,hvordan er denne forsterkeren? Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Kan jo være systemstøy!!! Sjekket dette? Systemstøyen vil jo fremdeles være der selv om du bytter spiller. Det kan være alt fra trafoer til xenon-lys som lager støy i kabler og lyd! Ikke lett å finne ut av dette, men prøv deg litt frem med å trekke ut signalkabel fra spiller, for så å trekke den ut fra forsterker. Er lyden der da fortsatt sitter støyen mellom forster og høyttalerne et sted! Da KAN det være forsterkern, eller det kan rett og slett være noe som forstyrre høyttalerledningene! Ikke lett i audier med tanke på systemstøyen! Sliter litt med det samme selv! Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 har nå prøvd litt forskjellige innstillinger på forsterkeren,ingenting hjelper. når jeg tar ut/setter inn phonokablene,så kommer det et smell. er det utgangene på forsterkeren som er ødelagte? Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 det er neppe noe feil med utgangene siden den spiller både på lav og høyt volum, men noe før det, feks linje inngangen da mulignes du har noe "usymetri" i inngangen da ampen bare forsterker opp den ene "polen" og da får du støy slik du beskriver det... var tatt opp flere ganger hvordan et pseudobalansert inngang virker og hvordan støy oppstår ved feil i disse... søk. ;) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg