Gå til innhold

Kjøpe Amerikaner..

Ranger emnet


ThoTor

Anbefalte innlegg

Mustang i USA er og bare blir billig, selv deler er det masse av og rett ut av boksen har den futt nok til å ta mange riskokere.

 

For $19K kan du til og med få kjøpt deg en 2003/04 Mach 1 med 305 hester. Å modifisere den er billig og man får VELDIG mye ut av den motoren.

 

For noen 1000 USD til kan du kjøpe en 03/04 Cobra som starter på 390hester men ligger som regel over 400 fra fabrikken, å få henta ut ca 100 hester til vil kun koste deg rundt 1000NOK.

 

Tenk deg om hva du vil ha og ikke hør på hva andre har å si om akkurat den bilen du valgt. Uansett hvilken bil du velger så have fun :)

 

Hvor skal du i USA? Har masse kontakter der borte, så om du vil kan jeg hjelpe deg med litt av vært.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor skal du i USA? Har masse kontakter der borte, så om du vil kan jeg hjelpe deg med litt av vært.

 

Skal til Washington state, Tacoma. Ligger en halvtimes tid fra Seattle. Noen kjente der??

 

--

Takk for innspill folkens, dette forumet har virkelig forbedret seg de senere åra!!

:wave

 

Det er mye fett til fine priser over dammen, det er helt sikkert. Jeg kommer nok til å ha både to og tre biler gjennom året - skal holde dere informert, altså bare å smøre på med anti-misunnelseskrem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til Washington state, Tacoma. Ligger en halvtimes tid fra Seattle. Noen kjente der??

 

--

Takk for innspill folkens, dette forumet har virkelig forbedret seg de senere åra!!

:wave

 

Det er mye fett til fine priser over dammen, det er helt sikkert. Jeg kommer nok til å ha både to og tre biler gjennom året - skal holde dere informert, altså bare å smøre på med anti-misunnelseskrem :)

Om jeg gjør, var der i 3 uker i Okt-Nov og var begge steder :)

Er veldig fint der, minner veldig om Norge.

 

Om du vil se mange fine nye og gamle Mustanger, så vet jeg om et treff som er hver Fredag utenfor Krispy Kream ved South Hill Mall, Puyallup. Om du drar dit hils fra meg (Henry) :hello:

 

Si ifra om det er noe :)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men får du da lov til å la bilen være en del av dette flyttelasset?

 

Kan få mye snadder der borte for en ganske rimelig penge ja. Min svigerbror fra USA fikk hakeslepp når han hørte hva fatten måtte ut med for sin Avensis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den satte Bondevik en stopper for ja. Jævla idiot.

 

Men har spurt en jeg kjenner der borte og hun sa ja til å la meg få lov til å gi nummeret hennes om du ville ha det.

Bodde hos henne/familien i 3 uker når jeg var der, de har 2 Mustanger og 3 andre biler.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men har spurt en jeg kjenner der borte og hun sa ja til å la meg få lov til å gi nummeret hennes om du ville ha det.

Bodde hos henne/familien i 3 uker når jeg var der, de har 2 Mustanger og 3 andre biler.

 

Jeg takker ja!! Ingenting er som å kjenne "de lokale" når man skal handle bil i utlandet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker ja!! Ingenting er som å kjenne "de lokale" når man skal handle bil i utlandet ;)

Send meg en pm eller kontakt meg på MSN (henryjac@c2i.net) så skal du få all info du trenger/vil ha.

 

Hun er veldig flink med å finne nye fine biler (amrikanere) til en billig penge (for dem).

 

Du kan også gå inn på http://www.mustanglife.com

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår