FK_Bimmer Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Da fikk jeg bekrefta at carbon panser til min E36 320i coupè var kommt til landet! ;) jeg gleder meg til og få dette på etter att han tyrkeren prøvet å drepe meg for ca 1 år siden og føkka opp hele panseret mitt (noen som vil kjøpe et brukt asyl-edition panser?) uanz. panseret er dobbel sidig me carbon (går helt under slik at det ikke blir stygge kanter osv) det er 1 fint scoop på hver side av panseret helt oppe ved frontruta (ser veldig böse ut) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 du får passe på og ta noen bilder av panseret da Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Juli 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 skal nokk klare og klemme sammen noen bilder av det ;) får bare håpe passform er ok. synes dere jeg skal la det være slik det er eller byrde jeg lakkert det me en liten antydning til bil fargen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webbie Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Var det laget til fester på det da? Er vel ofte slik at det er beregnet på panserlåser... :rolleyes: IKKE lakker det!! :eek: Carbonpanser skal være som det er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 huff hive på sånn riskoker deler på en ellers fin bil.....skamme deg skulle du Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Hiv det på først.. Se om du liker det. Ta bilder av det.. Også gjør du deg en mening om det.. Finner du ut at du vil ha det lakkert, så får du det lakkert.. Værre om du lakkerer først også må du fjerne lakken etterpå.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moniq Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 uanz. panseret er dobbel sidig me carbon (går helt under slik at det ikke blir stygge kanter osv hei så det du prøver å si men ikke sier er at panseret er av glassfiber med karbon utseende.....hvis du hadde hatt et panser i bare karbon kunne man jo bare pusset kantene så de ble rundere. men er det glassfiber med et lag carbon over og under og du pusser kantene vil man jo se at det er glassfiber i det:-) kos moniq Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Juli 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 nei.. panseret er rent karbon...er ikke glass fiber i det.. mem det er mange karbon panser som ikke har runde hjørner.. dvs det ser stykkt ut dette panseret er helt rundt og fint og er av ren karbon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg