Gjest Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Hei.. Saken er at jeg har fått tak i noen 12" subber til bilen min. Nærmere bestemt 2 stk Cadence Ultradrive utav den gamle serien. Han som jeg kjøpte disse hos sa at de var veldig lettdrevne, noe også tester jeg har funnet på nettet sier. Subbene er vel på en 300 watt eller noe (ikke RMS watt) Derfor har jeg besilt denne forsterkern. 2x150 watt rms skal vel være nok til å drive subbene? Eller hva tror dere? http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1663 Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Hei, ut i fra det du skriver vil jeg satse på at denne forsterkeren vil gjøre jobben. Jeg har selv cadence, og er veldig fornøyd med merket. Du blir sikkert ikke skuffet :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Var det jeg og tenkte. Måtte bare forsikre meg :P Men om forsterkern ikke holder, så kjøper jeg bare en annen, bare håper at jeg slipper den utgiften :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*>TT<* Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 er ikke ultradrive på 350 watt rms da? hvis det er sånne du har da? MODEL UD12-2H 12” ULTRADRIVE Size Voice Coil Impedance Power Handling Long Life Power Frequency Resp Magnet Size SPL @ 1W/1M Mounting Depth 12” 2” Four-Layer 2 Ohm Single Coil 350 Watts RMS/ 700 PEAK 300 Watts 25Hz - 1.5KHz 120 oz. Structure 94dB Siter --------------------------------------------------- -------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg