Mutta Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 blir bra med de felgene der ja. venter på bilen min ennå jeg:( men felger er første pri når jeg får den igjen seff:D noen ideer? fin bil du har forresten. kjekt når folk gjør ting selv med bilene:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 off ja, veldig triste greier det med bilen din:S lenge til den er på veien igjen eller? rs4 felgene er jo allti flotte, veldig cleant å fint:P syns de er tøffe på svarte. anbefaler jeg å kjøpe chroome speil, piffer opp bilen så sykt;) Ja kjekt å holde litt på sjøl, men tar jo litt tid, Mye jeg ikke kan så jeg må lære, men er vel derfor jeg har dette forumet?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 fotografen jo, kryddre jo tråden me bilder :) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 off ja, veldig triste greier det med bilen din:S lenge til den er på veien igjen eller? rs4 felgene er jo allti flotte, veldig cleant å fint:P syns de er tøffe på svarte. anbefaler jeg å kjøpe chroome speil, piffer opp bilen så sykt;) Ja kjekt å holde litt på sjøl, men tar jo litt tid, Mye jeg ikke kan så jeg må lære, men er vel derfor jeg har dette forumet?:D onsdag i påsken skal den være ferdig. ringte inn på fredag som var. da var den ferdig lakka. så vet ikke hva mer de skal gjøre med den no. gleder meg som en unge til å få kjøre gliset mitt igjen ihvertfall. sett en del på a8 felger. ser de har tilbud på tores auto så tenkte jeg sku fleske til med de:) så no kommer ting på stell igjen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 kjøp Hôen xenon match. ser virkelig ut som xenon. alt annet er tragisk i forhold. holder litt kortere men det er de verdt med den looken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Nå har jeg eendelig greit å fikset noen bilder. var ikke i rette lyset så fargen på bilen ser ganske sleten ut, men men. Her ser dere hvertfall hvordan felgene tar seg ut på den. Veldig fornøyd me felg valget der.[/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 smud det derr. likte det eggh Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 haha:P takk takk;D endelig bilder,kall meg bare fotografen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 haha, kalle deg bare H.N eg :) men stikke ut eg, snx !! Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 ble pent med de felga ja. vurdert å lakkere helt ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Nai, leverte nettopp en ny fangeren inn til lakkering. Kjøpte meg en S3-look fanger her en dagen. så den kommer på snart. sideskjørte og bakfanger kommer på sikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Frontfangeren er nå påmontert og ferdig lakkert(bilder kommer) Noen som vett om en som selger en brukt bakfanger? helst rieger? Noen som hadde gidde å spørt for meg på vw- audi forumet? det hadde vært snilt:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 har du lakkert ned på sidene og bak? Det kommer til å se toskete ut hvis du bare har nedlakkert fremme? eller? Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 nai har ikke gjort det ennå. ser ikke helt vitsen i det når jeg skal bytte bakfangeren og ha nye sideskjørt likevel:P eller? må jeg lakke på sidene for det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Her er noen oppdaterte bilder av fronten. kjøpt nye sideblinkere også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg