THovland Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Her har et gammelt bilde av bilen med med biltema ultrablue pærer eller hva de heter: Ser ikke så bra, men ser at det hvertfall ikke er blått.. EDIT: THovland, hvor du holder til i Rogaland? Men er mye bedre en de sure gule gamle lysene. Holder til i Tysvær, rett før Haugesund. Du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Her er de jeg nevnte tidligere i post, kjøpt på finn.no Beklager dårlig kvalitet på bildene (mobilbilder + mørkt) Ja! satt du både i fjernlys og i nærlys da eller? er vel h7 i nærlys og h1 i fjernlys på a3 8l?Brunerune har du noen bilder av lysene dine? tenker på biltema jeg også! eller disse: http://www.dybvik-trading.no/ Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Det ble jo bra! liker mye bedre når de er hvitere med litt blåskjær i istede for de suure gule. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 er det H7? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 H7 er nærlys. H1 er langlys. I hvertfall på dine lykter. På facelift er det omvendt. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Men er mye bedre en de sure gule gamle lysene. Holder til i Tysvær, rett før Haugesund. Du da? Jeg holder til i Stavanger -som det står:) Så bare Rogaland hos deg, så jeg lurte litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 H7 er nærlys. H1 er langlys. I hvertfall på dine lykter. På facelift er det omvendt. Ble jo bra med pærene dine må jeg si... hvis det er xenonlook halogen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Her er de jeg nevnte tidligere i post, kjøpt på finn.no Beklager dårlig kvalitet på bildene (mobilbilder + mørkt) Hva hetert de pærene dine? merke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Hva hetert de pærene dine? merke? Bla tilbake en side i din egen tråd THovland; http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8037184&sid=5autwMXKb922846&pos=22&tot=50 Merke: Cosmos Blue Xenon-look Styrke: 4750K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 hehe. Ja såg det! Men nå er hvertfall effektanlegg bestilt! ble dtm design! Bildene ska komma! men tar litt ti! tenkte å ta dei idag! men møkka ver her på vestlandet!:S:S: Ting som er gjort nå: -Green filter -Senkesett(45mm) -Sota ruter. -Chromespeil. -setebelteputer med dekorert audi ringer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 sota du "helt frem" eller bare de bakerste? pics! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 bare dei bakreste! er det låv å sote bakruta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 bare dei bakreste! er det låv å sote bakruta? Bakruta kan du sote ja. Bare de fremste siderutene og frontruta du ikke kan tone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Bakruta kan du sote ja. Bare de fremste siderutene og frontruta du ikke kan tone Fint! takk ska du ha! da gjør jeg det en dag o! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_A3_1.9tdi Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Legg ut bilder da,er spent nå! Siter * Audi A3 1.9 TDI 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg