THovland Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Tusen takk for det!:p ja skal legge litt penger i den ja!:p mye!:p hehe. problemet er at jeg ikke er så flink til å gjøre tingene selv!:p men har et par kontakter så er greie! men tusen tak for at du gir meg tips som du syns jeg bør ha! ja føler for å kjøpe 19" asså! selge mopeden nå så blir det felgekjøp! kansje chrome! men tror jeg beholder emblemene! men setter pris på at du/dere gir meg tips og råd! bare fyyyr på!:p :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Er mye kjekkere å gjøre ting selv da.. du sparer til slutt en good del penger og! Er bare å lese mye, og prøve deg frem. Ikke mye som kan gå galt bare du tar deg tia:) Det er ekstra kjekt og å eie en bil du har mekka på selv! Tro meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Ja! jeg leser jo mye innpå her! å lærer ganske me av det!:p så noe skal jeg jo gjøre selv. Men greit å ha noen med seg som har peiling o! når det gjelder skifting av bremser osv. greit å ha det i god stand. Men er jo enig me deg seffølgelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 bestemt deg for felger/senk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Jepp senkesettet er på vei fra nederland nå! får det om litt mindre en to uker! Blei 45 mm! håper det går! Var på johs lunde dekkservice her en dag. Vanskelig valg me de felgene! men blir hvertfall chrome! 18" kansje tsw sine! http://www.tsw.com/productline_all.php De kyalami som de heter i chrome! Noen som tror disse blir bra på en rød a3? Selger mopeden nå snart så blir det felgkjøp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Nå er chrome speikapper på vei og senkesett! snart felge kjøp! får noen chrome felger på o så blir det nok en liten puff på bilens utseende! bilder kommer en gang. hehe. noen mer som er et must? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Har ikke lest hele tråden.. men eksos er jo greit å ha. få litt gromlyd.. kanskje 2 blanke endestusser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Var fin den A3'en der :) med takluke og. Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Har ikke lest hele tråden.. men eksos er jo greit å ha. få litt gromlyd.. kanskje 2 blanke endestusser? Jepp! det er den neste tingen på listen! må bare sette meg litt mer inn i det! sjekke priser osv! litt kjekt å lere litt mens du holder på også. Og ikke bare kjøpe uten at jeg vett hva jeg gjør liksom:D Etter eksos blir det K&N filter, kansje noen baklykter! helst litt svart i! Noen som har noen formeninger om hvilke som tar seg bra ut på en rød ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Var fin den A3'en der :) med takluke og. Jo takk for det!:P Holder på med litt styling osv men ting tar tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Gå for disse: http://193.213.24.227/4DCGI/Vare_/12079.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Gå for disse: http://193.213.24.227/4DCGI/Vare_/12079.jpg Nice! liker de du og? har vurdert å kjøpe de faktisk!:P liker at det ikke blir for mye dill dall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Facelift lykter er alltid pent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Facelift lykter er alltid pent. ..og facelift lyktene til a3 er så vanvittig mye penere enn de grumsete gule lyktene før facelift. Går for noen sånne du..;) Sleng inn et xenon-kit i samme slengen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 ..og facelift lyktene til a3 er så vanvittig mye penere enn de grumsete gule lyktene før facelift. Går for noen sånne du..;) Sleng inn et xenon-kit i samme slengen! Hehe. lommaboka er ikke så full heller. Men nye baklykter ska det hvertfall bli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg