Gå til innhold

Et lite a3 prosjekt.

Ranger emnet


THovland

Anbefalte innlegg

jaa, då har jeg solgt bilen, trenger en liten oppdatering her.

 

Har kjøpt meg ny nå fra tyskand. Ble en a3 nok en gang. Men litt nyere type. Det er en 2.0 tdi. Noen som har chippet disse? erfaringer?

 

har du bilder?:)

 

fikk du rett pris for gammelbilen?:)

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Det er akkurat denne her. Må ha med grøftelysa også vettu.. :P Viktig viktig.. ;)

12812_2.jpg

Den er enda fetere i virkeligheten! :)

 

Har lyst på den fangeren selv, og du må ikke bli overraska hvis du får en melding av meg snart NudleR, må bare sjekke økonomien først.

 

Hei hei jeg har nettopp bestillt meg en sånn fanger fra bs bildeler men lurer litt på hva slags grøftelys jeg skal kjøpe eventuelt hva slags passer og hvor jeg skal bestille er ganske ny til biler så takker hjertelig for gode svar:) fin bil hovland forresten har en make 1,8 bare i gullfarge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jeg har nettopp bestillt meg en sånn fanger fra bs bildeler men lurer litt på hva slags grøftelys jeg skal kjøpe eventuelt hva slags passer og hvor jeg skal bestille er ganske ny til biler så takker hjertelig for gode svar:) fin bil hovland forresten har en make 1,8 bare i gullfarge;)

 

 

Ja grøftelys kan jeg ikke hjelpe deg med. Det har jeg ikke satt meg inn i. Men jeg mener jeg har lest et par tråder her på forumet om det så det er bare til å finne fram søkefunksjonen;)

Takk for det!

Har du planer om å ha full styling på bilen eller bare fanger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå bil Thomas, ennå fetare med rs4 II felgane på :)

 

Har sannsynligvis solgt golfen nå, levere an fra meg imårå viss det går så det ska, så nå blir så å sei garantert a3 på meg o:) så då har både meg, deg, og ulf audi, bra vettu :)

 

kosa deg på sjøen, så snakkis me seinare!

 

 

Hei øys!

Har du fått solgt an nå ja? det va bra! Då blir det audi guttar ja=) godt det.

 

Snakkkhis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja grøftelys kan jeg ikke hjelpe deg med. Det har jeg ikke satt meg inn i. Men jeg mener jeg har lest et par tråder her på forumet om det så det er bare til å finne fram søkefunksjonen;)

Takk for det!

Har du planer om å ha full styling på bilen eller bare fanger?

 

Nej altså har bestilt fanger med grill , chrome speil , har lyst å bestille s-line girkule men tør ikke helt fordi er redd for at den ikke skal passe. så blir det nok snart 19 " felger og nye angeleyes med xenon kit eneste som holder igjen som eg tror dere alle vet er Penger!! alltid kluss med penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hei hei jeg har nettopp bestillt meg en sånn fanger fra bs bildeler men lurer litt på hva slags grøftelys jeg skal kjøpe eventuelt hva slags passer og hvor jeg skal bestille er ganske ny til biler så takker hjertelig for gode svar:) fin bil hovland forresten har en make 1,8 bare i gullfarge;)

 

Har samme frontfanger som deg, og har også sett litt rundt etter grøftelys. Syntes de orginale ble litt vel dyre (3000,- :oohh )

Venter på 2 forskjellige typer jeg bestilte:

 

http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=00008444&vg=&vgpath=

og

http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=ACNS5C&vg=8798&vgpath=Varekategorier/1400/8798

 

Veldig spent selv på hvordan jeg får de til å passe:) Kan jo slenge inn et bilde når jeg får dem. Noen andre som har modifisert litt for å få grøftelys til å passe?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår