THovland Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Må jeg ikke tilpasse karosseriet før jeg setter inn facelift lyktene og da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 ikke baklyktene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Hvor får jeg kjøpt et billig K&N filter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Nå er Green filteret bestilt! henter det i posten idag! legger ut bilder og kansje en liten film senere hvis jeg får montert det idag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 tenker på kanje å kjøpe nye frontlykter nå.. men vett ikke om jeg skal ha xenon, angel eyes eller nye facelift? noen som har noen tips? eventuelt bilder? som de syns er tøft! TIps tas imot med åpne armer!!:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 tenker på kanje å kjøpe nye frontlykter nå.. men vett ikke om jeg skal ha xenon, angel eyes eller nye facelift? noen som har noen tips? eventuelt bilder? som de syns er tøft!TIps tas imot med åpne armer!!:hello: Hva med å ta facelift lykter med xenon og angel eyes? :P Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NudleR Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Sånn så det ut på min gamle bil (plastic racer sin nå) Med facelift og ettermontert xenon fra dybvik trading... Sånn til hjelp altså ;) Siter 2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;) x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 stillig. Hva var ca prisen på det da? må du tilpasse karosserie og da? Lyktene va nice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 stillig. Hva var ca prisen på det da? må du tilpasse karosserie og da? Lyktene va nice! Det er en tråd her på denne delen av forumet ang. det. Du må skjære litt, men det er ikke store jobben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Lyktene va nice! Takk.. ;) :P Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 ahh. greit:p men dere har ikke no erfaring med sånn xenon look pærer? skal bare ha midlertidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Jeg kjøpte noen på finn.no. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8037184&sid=5autwMXKb922846&pos=22&tot=50 Funker fett! Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Jeg kjøpte noen på finn.no. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8037184&sid=5autwMXKb922846&pos=22&tot=50 Funker fett! Ble det "blått" og? Jeg kjøpte sånn UltraBlue lys som ble gule\hvite... ikke helt suksess! Biltema ting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Ja! satt du både i fjernlys og i nærlys da eller? er vel h7 i nærlys og h1 i fjernlys på a3 8l? Brunerune har du noen bilder av lysene dine? tenker på biltema jeg også! eller disse: http://www.dybvik-trading.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Ja! satt du både i fjernlys og i nærlys da eller? er vel h7 i nærlys og h1 i fjernlys på a3 8l?Brunerune har du noen bilder av lysene dine? tenker på biltema jeg også! eller disse: http://www.dybvik-trading.no/ Her har et gammelt bilde av bilen med med biltema ultrablue pærer eller hva de heter: Ser ikke så bra, men ser at det hvertfall ikke er blått.. EDIT: THovland, hvor du holder til i Rogaland? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg