Gå til innhold

Oldschool-karer i Oslo?

Ranger emnet


1303S

Anbefalte innlegg

Det jeg lurte litt på var om det er flere oldschool-karer, slik som meg selv, her i Oslo by? Hadde vært kult og samlet noen en kveld og pratet litt, samt tatt en cruising rundt i sentrum :)

 

I den siste tiden nå har det jo vært knallvær hver dag, så jeg har vært mye ute og kjørt her i sentrum. Har begynt å få en fast rute jeg pleier å kjøre nå hehe :) Men er sjelden jeg møter noen likesinnede...de gangene jeg gjør det er det derimot veldig koselig :) Møtte en kar på fredag i et lyskryss ved Majorstua/Marienlyst (ved Shell der i kirkegata 90). Blinka med lysa og hilste pent :) Sånt liker vi. Det var vel en lys(gul?) cal-look`er med fangere. Kraftig senket foran.

 

Må bare si at det er utrolig moro å kjøre rundt med bobla. Herlig følelse, fin motorlyd :) bromming og smelling i eksosen når man bremser på gira. Sjarm til tusen med gamle biler sier jeg :) Og siden jeg er veldig opptatt av 50/60-tallet, så går det kun i gammel musikk i bilen :) Det hender faktisk jeg tar på meg skjorte, vest og hatt også, sånn for å være helt gjennomført :D Føler jeg er i min egen lille verden når jeg cruiser rundt hehe :) møter mange hyggelig folk også da, som skal forteller om den gangen de (eller noen de kjenner) hadde boble :)

 

Legger ved et bilde:

 

skrur_i_garasjen.jpg

Christian
PF-Racing.no

 

-11 VW Golf 4 motion stv
-10 VW Golf TDi
-74 1303S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fet bil du har :D har du flere bilder ?

 

Takk :D Ja, har mange bilder. Skal etter hvert få opp en hjemmeside om bilen med masse info og bilder. Har en del arbeid igjen før bilen er strøken. Håper å ha den klar til neste sommer :)

 

Her er en gammel tråd fra når jeg kjøpte bilen:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=38645

Christian
PF-Racing.no

 

-11 VW Golf 4 motion stv
-10 VW Golf TDi
-74 1303S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Må bare si at den kolonnekjøringa var utrolig fet :) 75+ bobler kjørende etter hverandre ned Karl Johan tipper jeg var et spesielt syn. Var utrolig kult å kjøre når så utrolig mange folk var i gatene. Sykt mange som tok bilder med mobilkamera og vanlig. Dette er noe man burde gjøre oftere =)

Christian
PF-Racing.no

 

-11 VW Golf 4 motion stv
-10 VW Golf TDi
-74 1303S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg er veldig glad i oldskool stilen, kjører dog ikke en audi\vw med veldig i nærheten.. Har jo lt4 blokk og boble bakstilling:thumb

Min bil:

SV100357.jpg

 

 

Er bare å si ifra om det blir noen sammenkomst

 

Lurer på om jeg kjørte bak deg på Siggerudveien i dag? Kjører en sølvfarga New Beetle med svart tak.

Bilen så i alle fall bra ut bakfra! ;)

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg kjørte bak deg på Siggerudveien i dag? Kjører en sølvfarga New Beetle med svart tak.

Bilen så i alle fall bra ut bakfra! ;)

 

Takker ! Jeg så deg å.. Fin Beetelen din!

 

 

 

Btw, jeg har sett 1303 din også, jeg er vel nesten naboen din jeg forresten... Jeg er sønnen til han med A8 :thumb )

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår