chil1++ Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 brakett trenger noen til mine 4x6 hull. Hvor får man kjøpt ferdig lagde slike :)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 brakett trenger noen til mine 4x6 hull. Hvor får man kjøpt ferdig lagde slike :)? Hva mener du med "brakett"?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Jeg tipper han mener baffel til høyttaler Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chil1++ Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 jeg har en 4x6 hull, ønsker og bare kunne bruke vanelige 4'', trenger da noe til og fylle ut hullene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 aha:) Det kan nok de fleste bilstereo forhandlere skaffe deg. Hvis ikke er det jo bare å lage en selv i egnet materiale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Slike er det kjempelett å lage! Har laget det selv, med en ganske inngående forklaring i min prosjekttråd! Linken kan du finne i signaturen min! Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg