_eSOo_ Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 håhå skikklig adapter :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Ble pent det der. Hadde nesten trodd du skulle gå for noe litt mer spesielt(misforstå meg rett), selv om det på en måte blir ganske spesielt med de felgene på en A4. Synes fortsatt den kledde Brock B1 felga best, men den ble kanskje ubrukelig lav? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Jepp.. Jeg har aldri vært typen som liker felger som er allemannseie, som du finner i din lokale dekksjappe. Liker best felger fra skikkelige produsenter. RH cup felgene er ikke akkurat sjeldne, derfor jeg gikk for skikkelige senterkopper, og ikke de svarthvitt med vinyl. Ble alt for lav med 17" ja, derfor tror jeg at jeg holder meg til 18" fremover.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Jeg trodde nesten det var slike du hadde handlet. Var i Stavanger for et par helger siden, prøvde å se om jeg tilfeldigvis kunne se noen A4. Ble lite av det, men var iallfall ved den taggeveggen du tok de bildene med BBS-felga. Må få sett kjerra når du flytter til Lillestrøm. Men fy flate Rune.. Turbofelger på A4 er lik dritfett. Jeg er tilbøyelig til å mene at du har feteste B5n ved siden av den S4en fra Finland. Du kan virkelig bygge bil, pluss at du kan det viktigste av alt; du kan dine felger. Resultatet skuffer aldri. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Ble skikkelig gromt dette her! Akkurat like anonymt som jeg liker det, men alikevel stikker seg ut. Btw: S4 fra Finland? Bilder? Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Balls Deep Crew Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Tusen takk skal du ha Eirik. Bra å se at vi deler smak, både på gammelt og nytt. Setter pris på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Felgene falt overhode ikke i smak for min del. Synd det for bilen er jo fet! Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Syns du disse ser bedre ut? Isåfall forklarer det en hel del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Syns du disse ser bedre ut? Isåfall forklarer det en hel del. disse der er jo skamfeite om du lakkerer eikene sorte :D Synes de nye felgene ble bra jeg, diskrè og kult :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 NAJS! det var nytt og fint med Pors felger på Audi =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Æsj da.. Jeg som har kjøpt sånne på a4en også.. Passet jo bra.. Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Jepp.. Jeg har aldri vært typen som liker felger som er allemannseie, som du finner i din lokale dekksjappe. Liker best felger fra skikkelige produsenter. RH cup felgene er ikke akkurat sjeldne, derfor jeg gikk for skikkelige senterkopper, og ikke de svarthvitt med vinyl. Ble alt for lav med 17" ja, derfor tror jeg at jeg holder meg til 18" fremover.. Mmm..det ble veldig rent med turbofelga iallefall. Du har ikke vurdert BBS LM noen gang da? De koster jo over gjennomsnittet, men så er kvaliteten og looken deretter også. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Torak: Har vurdert LM mange ganger, men dog får du de neeesten bare i 19". Og koster ca 30 lapper nytt med dekk. Lover deg, får MYE fete felger for 30 lapper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Velvel, kan vel gi en update til her.. Slik står bilen nå. Får ikke adaptere før på Våler, så blir å kjøre ned på piggfrie vinterhjul fremme. Skal også lakkere kanalene før helga. Gleder meg som en unge! (Vet bildet er "TOPPERS", men ble tatt med kompaktkamera halv tolv ikveld.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg