Auda Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Åh? Det hørtes fett ut! TakkTakk! Det vil jeg gjerne ha! Sender deg PM. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Jeg har lagt ut vektor fila om andre og vil ha, her; Link her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Nå tenker jeg det blir endel dope audi's her i Norge :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Nå tenker jeg det blir endel dope audi's her i Norge :D Ja, bare det ikke blir kun dekaltrimming så.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Jeg hører rykter om at jeg skal putte en viss motor inn under panseret i sommer... ADU 6 trinns manuell og 500hk er stikkordene... I en A8......... :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Hehehe, ja bare å kjøre på! Bra noen har innsatsviljen på plass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Apropos innsatsvilje. Tok meg selv i den siste posten der, da jeg handlet meg en 78 mod VW Polo idag, som skal "bli" Audi 50. Har jeg noe å gjøre i sommer:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Da knuser du meg. Jeg skal sette bort jobben til noen andre. :) Sleng ut en prosjekt-tråd når du kommer igang med den da. Bilder, masse bilder. Sånt liker vi ;D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Når skal jeg få kjøpe bilen din Rune? :D Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Når skal jeg få kjøpe bilen din Rune? :D Hehe, den dagen du hiver skropelen på dynga! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Hehe, den dagen du hiver skropelen på dynga! Det står en X foran den :p Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Det står en X foran den :p Men du heiv den ikke på dynga? Ergo den går på norske veier enda! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Trodde jammen du hadde RS4 bakskjermer (og da antakeligvis framskjermer også) når jeg så det lille avatar-bildet ditt. Fet tralle :) Brock B1 er gullegode felger. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Trodde jammen du hadde RS4 bakskjermer (og da antakeligvis framskjermer også) når jeg så det lille avatar-bildet ditt. Fet tralle :) Brock B1 er gullegode felger. Takker! Ja bilen ser brei ut når du får felga utfor skjermene, og bilen ned mot bakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Gi oss noe rune:D<3 Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg