K.A. Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Baklyktplaner? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Baklyktplaner? Blir facelift bak og.. men kommer i sommer en gang. penger! :ex_machin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 se der ja nå er nok bilen klar for veien i sommer :) denna blir strøken .. Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 se der ja nå er nok bilen klar for veien i sommer :) denna blir strøken .. Jepp kommer seg nå:) Kjekt med forsikringspenger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Keskin Klassik KT7 heter felgene:) mine gamle...! De felgene heter vel noe mere slikt som Keskin KT-1. KT-7 ser "litt" annerledes ut.:klovn: De felga ser utrolig bra ut, må bare få senket den så dekkene ligger på hjulbuene :D Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Du må kanskje valse enda litt mer nå pga. spaceren, eller går det greit? Ble pent med nye eksosen :) Passa den i orginale "hullet" på bakfangeren, eller måtte du kutte vekk litt plast der? Alltid lurt på det. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Du må kanskje valse enda litt mer nå pga. spaceren, eller går det greit? Ble pent med nye eksosen :) Passa den i orginale "hullet" på bakfangeren, eller måtte du kutte vekk litt plast der? Alltid lurt på det. Vet ikke helt hva jeg må gjøre angående felgene, går ikke å valse så mye mer, blir da å jekke ut buen. Angående eksosen så passer den i hullet, lager forresten en how-to på tråden din nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 De felgene heter vel noe mere slikt som Keskin KT-1. KT-7 ser "litt" annerledes ut.:klovn: De felga ser utrolig bra ut, må bare få senket den så dekkene ligger på hjulbuene :D For å bli ferdig med den saken, så har du rett audifanatic, de heter Keskin Klassik KT-1. Og ser slik ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Vet ikke helt hva jeg må gjøre angående felgene, går ikke å valse så mye mer, blir da å jekke ut buen. Hehe, sånn går det når du skal ha så breie felger :P Angående eksosen så passer den i hullet, lager forresten en how-to på tråden din nå:) Flotters! Lagt til link til den posten og tråden din om montering av VMAXX i første posten der nå :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Flotters! Lagt til link til den posten og tråden din om montering av VMAXX i første posten der nå :) Det med fremgangsmåten der, skal jeg lage en ny imorgen, oversiktlig, bare ta bilder av alt som skal av og på. Det du har linket til nå er en rotete diskusjonstråd:) Fikser iløpet av helga jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Da har den store dagen kommet! Noen på forumet som har lavere A4 enn meg? Er nå senka ca 90 forran og 80 bak.. 4cm fra motordeksel til bakke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Hehe,konge =) Motordeksel er bare tull, bort med det. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Hehe,konge =) Motordeksel er bare tull, bort med det. Hehe, var den lav nok for deg nå alex?? eller mener du jeg kan droppe den en cm til på bakhjulet? Skulle gjerne gjort det, men demperene bak er mykere enn de fremme, de fremme er pinnstive :D Har forreste skrevet ned alle størrelsene på bolter og tatt mye bilder, så kommer en howto på søndag-mandag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Hehehe, hadde vært fett å ha den lavere :D Men den skal vel brukes til daglig regner jeg med. Gleder meg til jeg kan begynne å senke min, men må vente på våren gitt. Du får si ifra hvordan VMAXX settet er å kjøre med når du har kjørt det inn :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Hehehe, hadde vært fett å ha den lavere :D Men den skal vel brukes til daglig regner jeg med. Gleder meg til jeg kan begynne å senke min, men må vente på våren gitt. Du får si ifra hvordan VMAXX settet er å kjøre med når du har kjørt det inn :) Jepp, skal brukes daglig. Fattern har også solgt bmw'en idag, så blir litt lån til han og, skummelt! Skal gi tilbakemelding om vmaxx komforten;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg