Gjest brunerune Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Ja, endelig tenkte jeg at jeg skulle smekke sammen en enkel og oversiktlig tråd om min Audi A4 1.8 1995 Sedan. Den kom i mitt eierskap i desember 04, og var da kjørt 100 000km ca. Nå er den kjørt rett rundt 150 000km. Bilen har aldri hatt noen problemer med verken rust eller elektronikk. Den er tømt for ekstra utstyr, eneste er el. speil. Bilen er lakkert i en dyp, lilla farge som er ganske vakker i sola. Her er bilde av den når jeg fikk den: Har sota baklyktene, sideblinkers. Også fjerna dekalene på bagasjeluka. Har også et "åpent" luftfilter fra Green. Felgene som er på nå er Rial LeMans 19" og 8,5" breie. Dekka er Federal 235/35/19. Har også en Sony mp3 spiller, et Polk Momo frontsett, Sinus Live 5 kanals forsterker og to stk 12" subber i lukka kasse av merke Kicker Competition. Etter dette gjorde jeg ikke mye med bilen på en stund, ved at jeg hadde en stor skade på fronten av bilen, og mye penger gikk inn i dette. Men siste måneden har jeg mekka på -Øyelokk -"Nye" felger -Nye dekk -Senkefjører 40/40 -Eksos Her er en del bilder av prosessen: Skifting av fjører: Skifting av eksos: "Nye" stussen: (takker vx2go!) Resten av prossesen: (Som viste seg å være en jæv*** tilpassingsjobb.) Måtte kutte av festene som var på "nye" potta, og lage til nye fra den orginale eksosen. Måtte også lage et brakett som gikk på langs over i en bue, med fester fra det gamle opphenget. Men alt løser seg jo til slutt, og det gjorde det! Skal bare på biltema å hente nye gummistropper (Har nå vaier.) Helt ok høyde for meg bak: Sånn bilen er nå: Jeg er veldig fornøyd med bilen slik den er nå, ting som mangler er: -Lakkerte øyelokk -RS4 / S4 grill -Lakkerte speil og låser - døråpnere. -Div interiør. (S4 Interiør - seter) -Nytt ratt? -Grøftelys -Ferdig bygga anlegg i bagasjerom (snart ferdig) -Bakrutesenker -M3 list på bagasjelokk Alt koster penger, og penger kommer litt etter litt, så dere får være tolmodige! TAKKER BAVARIA FORUS FOR VERKSTED OG SVEISEHJELP!! Håper på forslag og meninger fra folket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Meget pen A4.. Hadde gådd for RS4 grill. Helt svart matt ;) Også slengt på en bakrutesenker, samt facelift-lykter. Relativt lite arbeid, men merkes veldig godt :D Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 takker! Joda, har tenkt å holde den mørk, no chrome! Er finest. Har også tenkt på de linselysa du har i "gitteret" forran. Men ser alt an, om 1 mnd starter student-tia, noe som innebærer LIITE cash:D Bakrutesenker er også noe jeg vil ha, men vil da ha en som ikke stikker 2-3cm opp fra taket, vil ha en lav sak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 mhm.. ja det gjør seg med linselys, men er litt arbeid å tilpasse. Men igjen så er det verdt det :D Blir det xenon på deg åsså da? :p hehe.. glad jeg er ferdig med studentlivet.. :bump 2-3 cm? nå tar du vell litt hardt i.. :p du kan jo kjøpe en "vanlig" bakrutesenker å gå over med dremel for å få den lavere...? Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Hehe ja tenkte på det, men tror ikke jeg vil ha facelift lykter, vet det gjør mye, men isåfall blir det de mørke. Tenkt og litt på å bare kjøpe xenonkit i de vanlige lyktene. Xenon er must uans! Fattern har det i bmw'en, natt og dag i forskjell, spesielt mørke vinterkvelder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Hehe ja tenkte på det, men tror ikke jeg vil ha facelift lykter, vet det gjør mye, men isåfall blir det de mørke. Tenkt og litt på å bare kjøpe xenonkit i de vanlige lyktene. Xenon er must uans! Fattern har det i bmw'en, natt og dag i forskjell, spesielt mørke vinterkvelder! Jepp, xenon gir et utrolig godt lys. Også ser det litt mer "eksklusivt" ut :D Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Ja det ser bra ut, men måtte du ut med ca 1500 for de linselyktene og xenonkit utenom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Ja, 1500 for kun lyktene. Du får jo linselykter på biltema til 400 spenn, men det er ikke samme kvalitet.. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Hvor mye kom xenonkit'et på da? 3k? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 2400 med frakt. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Dette så interessant ut: http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6596&img=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 ja vet.. skal ha :D Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Jeg og! Er så lei den nøkkelen jeg har nå, med sånn fancy knapp og den stygge lykta, har aldri hatt batteri i den heller, haha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Hehe.. samme her :hello: Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånn liten m3 list på bagasjelokket til rimeligst pris (i norge)? Slik en Mew har fått på sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg