villejan Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 E det noen som har peiling på hva disse bilene koster brukt? Hva kan gjøres med dem, finnes det noe styling til dem? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 brukt koster de vel litt fortsatt, siden det er mindre enn 1 år siden modellen kom. Karosseriet på Mazda 6 er jo bare nydelig og smårått originalt. Har stort potensiale synes jeg. Senking og mega-felger med fet kant, og de ser dritfete ut uten styling!.. men finnes vel no styling til dem også, og kommer jo garantert mer og mer etterhvert.. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Juli 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Trenger en stasjonsvogn, og da er jo dette blitt et alternativ til A4 og BMW Touring serie. Jeg mener å ha hørt noe en gang at det var snakk om en Turbo utgave på gang med nesten 300 gamp, stemmer dette. JEg synes bilen trenger en senking, og gjerne noen svære felger ja....Ikke kanten! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Finnes en turboversjon med 4x4. er ikke sikker på spesifikasjonene på denne. finnes også en V6 utgave med rundt 220-230hk. Mazda 6 i den mørkeblå effektlakken, svakt tona ruter hele veien rundt, senka og med stoore felger er fett! Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by villejan E det noen som har peiling på hva disse bilene koster brukt? Hva kan gjøres med dem, finnes det noe styling til dem? Mazda6 er en herlig bil. Har nettopp vært på en to-ukers ferie i Frankrike, og var innom Tyskland og Polen med en Mazda6 stv. Som sagt, en herlig bil... Finnes noe styling ja...vet ikke om noe til stasjonsvogn, men jeg anbefaler deg original-stylinga (til alle karroseri-former). Koster en del men....det kan du se i brosjyren på din lokale forhandler. http://home.arcor.de/atenza/index.html?http://home.arcor.de/atenza/user/ Trykk på den nest nederste...der ser man en kombi med original-styling. Har dessverre mista linken til sånn spesiell uoriginal styling til den.... =( Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Her har dere en tidligere thread om Mazda 6 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=8183&highlight=mazda+6+aspec Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 http://mazda6club.com/forums/read.php?TID=6241&page=1 Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Juli 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Den stasjonsvognen der er absolutt en likanes bil. ER det gjort noe spes med den bortsett fra senking og 19"? Gleder meg til den turboladete kommer med 280 gamp. KOmmer den som stasjonsvagen? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Ja, satt på aerodynamiske støtfangere foran og bak (originalt) og sideskjørt. Spoiler også. Ellers så er ikke de fire pottene bak originalt, heller ikke "tv"-greiene bak. Det kommer ikke fra Mazda, men det er mulighet for dvd-basert navigasjonssystem da (originalt). Alt kan gjøres for penger serru... Men denne bilen var til salgs hos en forhandler i Nederland. Har ikke hørt noe om at den turbo-versjonen kommer med turbo, men man får håpe det. Den kommer ihvertfall i kombi. Snart kommer KANSKJE en 3.0 V6 også så... Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Her kan du også se en svensk Mazda6 kombi, favoritten min :D Gulfarga kombi...med 17" lettiser... http://mazda6club.com/forums/read.php?TID=3749&page=1 Gå litt nedover. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Juli 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Jeg tror at den bilen der var på Gatebil på Rudskogen. Mener at jeg så den der! Ellers var den jo fin den. Synes nå stasjonsvognen er finere enn sedan utgaven. Det er altså bare satt på et "aero" kit på den? Den gule hadde vel org. fanger, hadde den ikke? Det skal komme en turbo utg. med ca. 300 gamp. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Ja, han som eier den fortalte meg en gang på internett at han skulle dit så.. Jeg skulle også dit for å se, men jeg kunne ikke da... :( Det er satt på aero-kit på begge to, som er originalt. Husk også at den finnes i kombi, det er egentlig den som er mest sporty faktisk....tror jeg.. Den skal visst komme med 2,3 literen og turbo, med rundt 280 hk ja. Anbefaler deg en prøvetur med Mazda6, hvis du ikke allerede har gjort det, en fornøyelse å kjøre. Det er også kult å kjøre rundt i en bil som gir deg en del oppmerksomhet. Skjer ofte at når Mazda6'en jeg "disponerer" står parkert et viss sted, så går mange en runde rundt den :D Tøft det! Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Tror Mazda 6 blir min neste bil... De er utrolig lekker, men koster jo litt kroner enda! Må bare leke litt i fra meg med GT-R'en først ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg