Facedown Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Jeg har nylig gått til innkjøp av en BMW e30 320 fra 1987. Og den drar sinnsykt dårlig.. virker som halvparten av hestene er ute på beite. Først trodde jeg det var at luftfilteret var fullt av grusvei-støv. Men det skjedde ikke noe etter jeg bytta filteret heller. Så hva kan det være? Noen som kan hjelpe meg?.. Siter Why do they always name hurricanes after women? When they arrive they are wet and wild, and when they leave they take your house and your car. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 tennplugger, pluggledninger, fordelerlokk og rotor, bensinfilter.. kan jo også ta en komptest evnt. en sylinderlekasje test.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Facedown Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Ok. :) da får jeg prøve det. Takk :) Siter Why do they always name hurricanes after women? When they arrive they are wet and wild, and when they leave they take your house and your car. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg