Burny Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Skal legge opp strømkabel til stereoen, lurer på hvor jeg skal få den gjennom veggen og ut til motorrommet? Hvor lønner det seg og legge den og nøyaktig hvor ligger dette hullet? Hva må jeg demontere osv. Bilder hadde vært konge også.. Haster litt egentlig! Har lyst og få det ferdig idag;-) Takker på forhånd! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Drillen lager hull for deg :) Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 I torbedoveggen så ser du hvor det er muligheter for å lage hull. Det er slike gummirunninger liksom ;p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 I torbedoveggen så ser du hvor det er muligheter for å lage hull.Det er slike gummirunninger liksom ;p Fått fiksa det! Snitta bare et lite hull i gummien, og tredde den igjennom. Var så jævli trangt, så jeg løsnet tanken til kjølevæska, da så jeg det med en gang;-) Ellers takk for hjelp;) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Flott :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 jepp jepp... gjorde dette for noen dagen siden på akkurat samme måte:D Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg