Suzuki Ac-50 Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Hei har noen felger liggende som jeg ikke har fått prøvd på ennå.. Er det noen som har synspunkter om disse dekkdimensjonene på orginal coupe med m-tech understell; Bak - 255/35-18 Foran - 225/40-18 Har disse felgene/dekkene.. Får ikke prøvd de ennå, hadde vært kjekt visst noen visste om 255 gikk på bak..er litt skeptisk. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 På mine gamle felger hadde jeg 235 bak. Dette gikk egentlig greit, men subba litt med 3 baki over humpler osv. Jeg tror nok at 255 blir litt i breieste laget. Har 225 rund baut nå, og det subber ikke i det hele tatt. Edit: Lag en tråd om bilen din a. Så fin ut. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 På mine gamle felger hadde jeg 235 bak. Dette gikk egentlig greit, men subba litt med 3 baki over humpler osv. Jeg tror nok at 255 blir litt i breieste laget. Har 225 rund baut nå, og det subber ikke i det hele tatt. Edit: Lag en tråd om bilen din a. Så fin ut. Ok..takk. Håper å få prøvd ut idag. Kanskje jeg kan få lagd en trådcheers Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Om det subber eller ikke kommer jo an på ET på felgene. Men en annen ting er sporing. 255 vil ikke være særlig komfortabelt bak. Og jeg ville hatt samme profil på dekkene. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Jeg har hatt 255 bak, null problem. Og ikke ukomfortabelt som Dr_S sier. Sporet faktisk så og si ingenting sammenliknet med noen 215/45 og 225/35 dekker jeg også har hatt på E36. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Har nå satt på dekk/felg.. Tror et på felg er 35. Det subbet litt ved sving/hump bak. Så tror jeg kjøper 235/40-18 rundtom når jeg kjøper nye dekk. Den ser også litt høy ut foran på bildet, er ikke såå gale;) Var imponert da 255/35-18 gikk på bak...;) Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg