kleiven Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Jeg har vært på eu med gul golfn min, blant annet fikk jeg feil på; svak bremsevirkning bak, har trommler. Har åpnet å sett litt, å jeg tenkte kanskje bremseskoene var bra nok, så jeg skjekket bremsesylindrene, de var ok såg det ut til. Luftet bremsene å tok en tur, full brems på grusvei, å hjulene bak låste seg ikke. Så nå tenkte jeg skulle høre hva min bremse belegg er? Er 4mm belegg nå. Kanskje det er under minimum så det er det som gjør det. Har å sånn lastventil sak, kan den være problem kanskje? Har å liggende skivebakstilling å,(mangler en kalliper,noen som selger?) hva må jeg bytte da? brekk wirere?å rør? Er det da jeg må ha sånn lastventil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 trenger bare å skifte brekkvaier tror jeg. Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg