ealoken Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 nice sideskjørt :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Er det bare meg,eller er det litt lakkforskjell? skjørtene er vel bare grunna hvis jeg ikke tar helt feil? hvis det var det du tenkte på da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Er det bare meg,eller er det litt lakkforskjell? Ser ut som en grei lakkforskjell ja...er vel det på add-on leppa som sitter på også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 DFR: haha, utrolig smart du må være! de er ulakkerte ja.. :thumb - Vri litt på spørsmålet da, hvordan synes dere formen på skjørta passet? ;) Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 jeg synes de er knall hva slags skjørt er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 DFR: ble litt kult :) finner ikke et høre add on skjørt så blir vell disse.. Husker ikke hva dem heter, kjøpte dem til s90`n for lenge siden.. tror det er til 740 eller noe sånt.. Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 DFR:ble litt kult :) finner ikke et høre add on skjørt så blir vell disse.. Husker ikke hva dem heter, kjøpte dem til s90`n for lenge siden.. tror det er til 740 eller noe sånt.. har sett sånne før ja, liker de godt og har faktisk vurdert sånne selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Er ikke de skjørtene de dyre original sideskjørtene til s90? Mener de koster 6000kr for et par eller noe slikt avsindig. Jeg syns de er utrolig fet hvertfall, fetere enn addon. Veit ikke hvor jeg kan få tak i et par sånne selv da? :P Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Sånn skal en volvo se ut lav,hvit og masse gromis parts! Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hva skal du gjøre med motoren i den? og forresten, hvor mye av fjærstålet har du kvitta deg med bak og foran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 yoyofish: Har ikke anelse du! kom bare på jeg hadde noen som passet til 940 :) Vector: Elsker at den er hvit! :cool: det var drit kult! nå har jeg kjøpt hvit 740 også! hehe.. DFR: hmm.. tror det er 3 1/3 runder bak og 2 1/2 forran :thumb Den skal få nye dyser, ny grom topp, ny kam, ny tenning chip, ny bensin chip, ny tubo, ny lmm og masse små snax! Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 du kunne ikke forklart kort åssen du gjør når du korter demperne? hvor mye går det an å kappe på lesjö fjører med orgianle sprint dempere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 du kunne ikke forklart kort åssen du gjør når du korter demperne? hvor mye går det an å kappe på lesjö fjører med orgianle sprint dempere? Dreier dem ned... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unknown Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 B230ft: jeg åpner den, også setter jeg dem i dreibenken også dreier ned og gjenger opp på nytt :) hmm.. mulig en ring eller noe? må bare prøve deg fram.. Siter - VOLVO 940 -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 okei..åsen funker de etter du har åpna de da? er de ikke montert under trykk? eller noe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg