Gå til innhold

A-stolpe instrumentholder

Ranger emnet


SunIx^

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvofor du vil ha volt meter i a stolpen.

Ville heller fått en AF måler eller en mere betydningsfull måler.

 

 

Når man har "litt" større stereo i biln er det greit og vite hvor mye volt man har. jeg har voltmåler framme under pansret og bake i bagasjen men disse er vanskelig å se når jeg kjører. :hammer

Mvh SunIx^

 

--2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline

--1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt*

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg purret på min i dag, fikk svar at den ble sendt i dag. går unna der gitt, men er det noen som vet hvordan de festes? og om man må kutte av litt på a-stolpe dekslet for å få plass til slange og ledninger? og er det noen som vet hvor det er lettest å ta strøm til lyset slik at dimmeren virker på den også?

ble mye på engang det :)

 

Noen som har noen flere svar på dette?

Blir kanskje en stund til jeg får gjort noe med det siden jeg har bestilt fra powerzone, og det tar jo sin tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen flere svar på dette?

Blir kanskje en stund til jeg får gjort noe med det siden jeg har bestilt fra powerzone, og det tar jo sin tid..

 

 

Ta strøm fra bryteren som er til kontroll av lys vinkel.

Slange og ledninger trekker du opp mellom dash og a stolpen inn under gauge pod'en. Den trykkes nedi mellom dash og karrosseri nederst og festes med en skrue øverst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bump*

 

Har endelig fått tak i en instrumentholder i "carbon" =)

Har kobblet og montert målern, men har et spm.

 

Hvor skal nåla ligge når motorn går på tomgang?

Min ligger på -0.8-1 bar på tomgang. når jeg gir på går den opp til 0.8-9 bar, så slipper jeg gassen og den detter ned på -0.8 elns

Skal det være sånn eller har jeg for stor slange evt?

 

 

Håper noe vet bedre enn meg ;p

 

Mvh SunIx

Mvh SunIx^

 

--2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline

--1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt*

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

jeg oxo reagerte veldig på dette da jeg monterte : p

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår