Jan Erik Johansen Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 den tapper seg ikke av seg selv på så kort tid om den er i orden i allefall. koblet du den til forsterkeren eller noe før du målte spenningen? ville kanskje tatt den med til noen som kunne litt elektronikk og fåtr de til å teste kondensatoren for deg om du er i tvil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 den tapper seg ikke av seg selv på så kort tid om den er i orden i allefall.koblet du den til forsterkeren eller noe før du målte spenningen? nei, la den bare ligge. Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 ser ut som det ble greit.. men hva betyr det gule lyset? har ikke spilt med anlegget enda.. sto ikke noe om varsellys i intruksjonen (kun om akustitsk signal ved feilkobling) noen som vet? Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Hmm, nå har den tatt kveld igjen! Nå lekker volten, og viser noe samme symptomer som sist jeg ladda den (da den ikke holdt på volten) Den er vel ikke helt 100 da? Og hva sier eltek.no til dette? Vanskelig å få de til å tro at jeg ikke har skyld i dette, eller? Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg gjetter på dårlig jord i din bil, hadde noe av samme problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg gjetter på dårlig jord i din bil, hadde noe av samme problemet. jeg lada den opp, å kobla ifra ledninger å målte med multimeter. Den falt med ca 0.02 volt i sekundet Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 hva menes med å lade opp kondensatoren? og mottsand?.... alle kondensatorer jeg har kopla opp, har jeg bare kopla til pluss og jord ,så til slutt bare stikke sikringen i sikringsholder ved batteriet? er ikke dette godt nok? er sant det gnistrer litt, men det er jo bare moro... når jeg kjøpte min 1,5 fahrads kondensator så fulgte det vertfall ikke med noe mer utstyr.. og den viser 12V til vanlig, og 14V når motor er igang. Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.