hfracing Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 har en lysholm mata rallye som jeg vil bytte motor på til vintern jeg.. spm er om det skal bli 16v lysholm eller 16v turbo.. er litt fristende å beholde kompressorn... men på den bilen er det ihvertfall masse brukanes deler fra starten av så man slipper litt greiere unna.. pluss at man kjenner noen som har litt "nødvendige" deler. men tcr, du mekker vel en turbo manifold for meg hvis jeg trenger det.. ? Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Joda, tar på meg litt prosjekter. Liker helst å jobbe med alu. coolere innsug osv. Men lager manifolder i jern og syrefast oxo. Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Originally posted by tcr Hvis du trenger noe stæsj så har jeg endel liggende. Har konvertert to 16v VAG tidliger. http://www.home.no/abracing hva gjorde du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.