soundlord Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Har lyst på 15" denne gangen. Forsterkeren som skal brukes er helix 1000.2 Prisklasse er ikke så nøye,bare jeg klarer å dra den med forsterkeren min. Hører på det meste,men går mye i trance,rap og alt med bass generelt :p Har til nå hatt 2 stk stroker 124.Må ha noe som tåler omtrent like mye juling og spiller like bra/bedre enn de. har sett litt på ground zero,mye tøft der. Andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 RE XXX. Nettopp fått min, å er stoooorfornøyd. Rister liv i ribbeina :) Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Soundstream T4-15:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Soundstream T4-15:D Eller soundstream xxx. Satan til svindyr. Men for et svin! =) http://www.autocustom.no/product_info.php?cPath=30_65&products_id=162 Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundlord Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 RE XXX. Nettopp fått min, å er stoooorfornøyd. Rister liv i ribbeina :) Link til forhandler da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Den blir ikke solgt i norge, så vidt jeg vet. Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Prisklasse er ikke så nøye,bare jeg klarer å dra den med forsterkeren min. Eller soundstream xxx. Satan til svindyr. Men for et svin! =) http://www.autocustom.no/product_info.php?cPath=30_65&products_id=162 HEFTIG element! Men ampen hans klarer vel ikke å dra den.... Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundlord Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 HEFTIG element!Men ampen hans klarer vel ikke å dra den.... Det tror ikke jeg heller.så da hjelper det ikke hvor heftig den er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Det tror ikke jeg heller.så da hjelper det ikke hvor heftig den er.. Nå var det T4-15 jeg foreslå da, ikke XXX-15, som selvfølgelig krever langt mer enn den Helix ampen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 gå for SS T4-15 du! det er rå subb om du bygger og tuner kassa rett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg