Taunus Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 89.mod. Scorpio 2,9 i cl selges. Står uten skilter , men det er ikke skyldig noen avgifter på den. God teknisk stand , lite rust , men det er innklemt bakskjerm på den. Motoren og drivverket er meget bra. Selges 3500,- snarest. (Behov for feriepenger) Ring 91134867 for info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel dud Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 kjøper den jeg,men hvor i landet er du,jeg er i kristiansand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 kjøper den jeg,men hvor i landet er du,jeg er i kristiansand gule sider er din venn :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Hei , bilen står i sør-odal. ( Like ved Kongsvinger) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg