jørn bergflødt Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Har hatt en tråd ute en stund pga en rar feil på olje nivået på S3 min! Har funnet ut at der peilepinnen sitter i blokka, så har det knekt a en bit! Derfor lurte jeg på om noen kunne ta et bilde a peilepinnen sin, og hvilken posisjon den står i når den er helt nede, mistenker at min er for langt ned, og dermed viset alt for mye olje! HELST EN M S3 DA SIDEN DEN ER HELT LIK! På forhånd takk jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_s3 Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 skal ta bilde imorgen jeg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Nydelig. Tusen takk Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_s3 Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 hei nå er bilde tatt, hvordan legger jeg ut bilde da? aldri gjort det før! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_s3 Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Godt at folk stiller oppp! Nydelig tusen tusen takk! Men hadde vært herlig om du kunne tatt et bilde der den står i bilen oxo lissom! Der den står når den er helt inne og er i posisjon der du har den når du kjører! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_s3 Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 ok. skal gå ut å ta bilde nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_s3 Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 si ifra hvis du trenger flere bilder :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg