Corfic Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Trenger en bakfanger til Golf III. Helst Rød, må være hel og uten hull til tilengerfeste........ Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet August 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 ^ Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 ^ Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Trenger du fanger enda? Har en grå, så godt som uten merker og ikke hengerfeste hull. Ligger på kongsvinger. 500kr el no? Siter www.grevling.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Har bakfanger i Oslo, burgunder-rød, heeelt strøken. 932 87 739 Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Trenger helst den vanlige rød fargen..... så slipper jeg og lakere fangern.... Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet September 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Fremdeles på utkikk Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Jeg har fortsatt....... tror du skal slite med å finne en med riktig farrge.... kan eventuelt lakke den med boks jeg, blir fint nok det.... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet September 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Vis du får det til så det ser pent ut er jeg interissert jeg.... er rart det er så vanskelig og få tak i en vanlig rød en er jo mange i denne fargen... Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 De fleste som har rød fanger på bilen sin synes sikkert det ser penest ut at den sitter på sin egen bil..... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet September 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 de gjør nok det..... men hva hadde du tenkt deg får den fangern din da Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg