Tbend Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Hei. Jeg kunne tenkt meg å dra motoren 200-400rpm lengre! Noen som vet om dette er mulig og hvor turtallsperra egentlig ligger? Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Hvordan kjennes det når turtallssperra di slår inn? Slutter bilen å dra, eller bremser den litt opp sånn at du blir slengt litt forover? Sannsynligvis er det det siste som skjer, og da ligger turtallssperra i rotoren(?), delen/stifta som går rundt under fordelerlokket. Du får kjøpt andre rotorer uten turtallsperre. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Hvordan kjennes det når turtallssperra di slår inn? Slutter bilen å dra, eller bremser den litt opp sånn at du blir slengt litt forover? Sannsynligvis er det det siste som skjer, og da ligger turtallssperra i rotoren(?), delen/stifta som går rundt under fordelerlokket. Du får kjøpt andre rotorer uten turtallsperre. Ahhh, nice. Den slutter ikke å dra, men hele motoren faller 200rpm før jeg kan dra på igjen. ( blir slengt framover ja ) Vet du hvor man får kjøpt slike rotorer? Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 De har vel sånt på Mekonomen, om ikke jeg tar helt feil. Bare si at du skal ha en uten turtallssperre. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg