Grelland Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Hei, jeg har en '98 Golf 1.6, og når jeg skulle ut og kjøre på jobb i går morges, virka verken de elektriske viduene eller soltaket!! Sjekket sikringer, men de var hele. Når jeg bruker nøkkelen i nøkkelhullet, går alle viduene opp og ned som de skal. Er det noen lure triks jeg har gått glipp av her? (Var 29 grader i skyggen i går, så det ble varmt siden a/c kompressoren har kutta ut i tillegg...) roy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grelland Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Har sikkert ingenting i felles men alt mitt elektriske i dashboardet sluttet plutselig å fungere en dag jeg skulle på jobb.. Men når Møller tar sånn diagnostic test så "fungerer" tingene og de finner ingen feil. Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grelland Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 det var jo betryggende :-) takk uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Ikke umulig at møller finner det ved diagnostikk.. Gjør det eller hør med noen andre der du bor som har vag-com :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grelland Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 jeg får vel bite i det sure gresset (eller hva det var) og gå til Møller. Har ikke bare gode erfaringer med de... men å lese av diagnostikken uten å ødelegge noe annet, bør de vel klare. roy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 samme skjedde på forrige bilen min, ikke samtidig men..bytta takluka 2 ganger og begge vindusheisene..typiske feil på golf 4 Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg