Carl-Henrik Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Heisann! Har "spottet" en 3200gt de siste dagene. Eller egentlig så er det en god venn av meg som eier den. Drit fet, har fått låne den noen ganger og den er helt rå og kjøre! Vill turbo lyd og ikke minst et drag som ikke kan beskrives! hva syns dere om den? hehe Siter Nåværende: - Porsche Cayenne 2004 - Jaguar XJ 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Meget pen bil det der! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 han kompisen din må værra rik Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl-Henrik Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 heisann det der er da ingen dyr bil, ny kostet den 1,3 som er kanskje mye penger, men det er ikke dyrt. og nå er vel den vært ca 550.000.- Absolutt mye bil til en billig penge det der( forøvrig ble bilen solgt i forrige uke for 540.000) Siter Nåværende: - Porsche Cayenne 2004 - Jaguar XJ 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 fortsatt en "dyr" bil :) er nice da! det skal folket ha :) hakke noen video'er da? så folk kan få høre lyden :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 hva syns dere om den? hehe Jeg synes det er en drittbil. Har kjørt mange 3200 GT og 3200 GTA, og jeg ble like overrasket over hvor dårlig kvalitet de bilene hadde hver gang jeg kjørte en. Kan bl.a nevne dører som hang, dørlister som var utslitt etter 50k km, interiør som knirket og bakstilling/driverk som raklet. Bilene jeg kjørte var alt fra nye biler til biler med max 50.000 km på telleren. Hadde valgt en Porsche 911 fremfor en 3200 uten å blunke... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl-Henrik Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Heisann fant en video hvor jeg starter den og ruser den litt. men vet ikke hvordan jeg kan få delt den\ lagt den ut. hjelp! Siter Nåværende: - Porsche Cayenne 2004 - Jaguar XJ 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl-Henrik Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 forøvrig har dette eksemplaret gått 80,000 km og jeg stiller meg fullstendig ufårstående til "Överladdaren" sitt utsagn om kvalitet. denne bilen så\ser ut som ny! ingen knirking ingen slitasje eller noe som helst og personelig ble jeg sjokkert over hvor god kvalitet det er på bilen. Og til "Överladdaren", ut fra hva jeg ser kjører du bmw, og da snakker du om noen sikkelig lurvetasser da! bmw sin kvalitet, eller rettere sagt hvilken kvalitet? er helt på tryne. min 2004 530i e60 har blitt hentet av viking så mange ganger at jeg har fått favoritt leie bil!(renault megane) har snart prøvd alt avis har og leie ut :-) Siter Nåværende: - Porsche Cayenne 2004 - Jaguar XJ 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Alt handler om design,sjel og lidenskap til landet italia :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 forøvrig har dette eksemplaret gått 80,000 km og jeg stiller meg fullstendig ufårstående til "Överladdaren" sitt utsagn om kvalitet. denne bilen så\ser ut som ny! ingen knirking ingen slitasje eller noe som helst og personelig ble jeg sjokkert over hvor god kvalitet det er på bilen. Og til "Överladdaren", ut fra hva jeg ser kjører du bmw, og da snakker du om noen sikkelig lurvetasser da! bmw sin kvalitet, eller rettere sagt hvilken kvalitet? er helt på tryne. min 2004 530i e60 har blitt hentet av viking så mange ganger at jeg har fått favoritt leie bil!(renault megane) har snart prøvd alt avis har og leie ut :-) At BMW sin kvalitet har vært noe varierende de siste årene er ikke til å stikke under en stol. BMW er ikke det det en gang var, selv om jeg for min del ikke har opplevd så mye som et host fra BMW'ene mine. På den annen side har jeg god erfaring med 3200 GT fra da jeg jobbet på La Strada, og min konklusjon står jeg ved. At eksemplaret du har vært borti fortsatt henger sammen etter 80.000 km må bero på stort vedlikeholdsbudsjett og behandling med silkehandsker. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl-Henrik Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 heisann hehe, det har du nok rett i! hehee Siter Nåværende: - Porsche Cayenne 2004 - Jaguar XJ 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kongen_Rs Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Maserati 3200 GT og GTA er ikke akkurat noen kvalitet biller, har også kjørt begge og jeg syns de var mye mye dårligere enn sin konkurrent Porsche 911 996. kvaliteten er som sagt ikke mye å skryte av, veldig gammeldags. denne bilen vil jeg ikke anbefale til noen, sorrry Carl-Henrik. Siter 2005 Ferrari F430 Coupe Rosso Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0ver2 Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Nå er det vel urettferdig for alt annet å bli sammenlignet med en 996 da :--D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg