seini Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Har lagt opp kabel på 25mm2 fra batteri fremme til bagasje. Dynamoen gir 90A, og batteriet fremme er heller ikke det store. Hos bilradiospes anbefalte de meg denne kabelen bak, og heller ha stort batteri bak. Men, et stort gelbatteri tar veldig stor plass. Vil det være like gunstig å heller skifte dynamoen til en som ga 150-200A. Regner med jeg må opp litt i diameter på kabelen og i såfall. Forsterkeren dette skal gå på er en Soundstream som gir 1x1500 i 1ohm, +en som gir rundt 2x140w i 4ohm... Dette vil vel trekke noe mer enn de 90A dynamoen gir orginalt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Kjøp et Kinetik batteri da... HC600 er like lite som et motorsykkelbatteri og gir mer en nok power skulle jeg tro ;) For dynamoen ser ut til å være helt grei, det samme med kabelen. Men om du plasserer et slikt batteri i bagasjen er også kondensator overflødig. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg