Cchris Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Vurderer å selge en Golf G60. Motoren er i bra stand, med unntak av starteren som tok kvelden her om dagen. Bilen er godkjent ombygget hos biltilsynet og dette står da i vognkortet. Bilen er også avskiltet og har ingen skyldige avgifter. Karosserimessig så er det mye småplukk og rust som må fikses. NB: Selges uten intercooler, dashbord, instrument og radiator med vifte. Bilen mangler også interiør, tepper og G60 bredding. G-lader kan følge med hvis dette er ønskelig. Ukjent tilstand. Kan også få med en corrado intercooler. Kan nevne ting som er verdt noe på bilen: - G60 forstilling - G60 bakstilling - Senkesett med tüv - 88- dører (2 dørs) - Motor - Girkasse - Bremser Bra utgangspunkt for et prosjekt eller bare bruke delene til andre prosjekter. Bud ønskes! (ikke skambud.) tlf: 91536268 Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narvik Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Pris, eventuellt minstepris for motoren? Har du girkasse også? Siter Jeep Wrangler 4,0 HO BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Pris, eventuellt minstepris for motoren?Har du girkasse også? Girkassen sitter på motor og følger selvfølgelig også med ja. Vil helst selge hele bilen med alt. Pris er jeg som sagt usikker på. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Sånn ser den ut. Se bort i fra G60 breddinga og felger. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 ca pris for det som er igjen av bilen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 kjør bar? ca pris?? Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Jeg selger den hvis jeg får et bra bud. Men skal prøve regne litt på hva delene pleier å gå for. Så får vi se. Ja, den er kjørbar, men mangler egentlig store nok felger forran. Kan muligens få med 4 stk. 16" felger. Intercooleren plukkes av og g-lader plukkes kanskje av før salg. Dette blir vi sikkert enige om. Kom med bud! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Har prøvd å sette en pris på ting. Jeg tror prisene skal være greie.. Komplett forstilling med bremser: kr. 2000,- Komplett bakstilling med bremser: kr. 1500,- Senkesett (dempere og fjører) med tüv. Merke Apex hvis jeg ikke husker feil. kr. 1000,- 88- dører: kr. 1000,- for begge G60 motor: kr. 4000,- kun motor Girkasse: kr. 2000,- 16" felger: kr. 1500,-? Corrado G60 intercooler: kr. 500,-? Ledningsnett med digifant: kr. 2000,- Vrakpant: 1500,- G-lader: kr. 2000,- ukjent tilstand Pris totalt: uten G-lader kommer da på 17000kr eller med g-lader for 19000kr. Bilen selges komplett for 12000kr uten lader eller 13000kr med lader. Bilen går og kan startes før evt. salg. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 hmm grei pris de. men har ikkje råda :( ka felga de e snakk om? dei so ste på bile på bilde? gode dekk? Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 hmm grei pris de. men har ikkje råda :( ka felga de e snakk om? dei so ste på bile på bilde? gode dekk? Disse felgene det er snakk om. 2 greie og 2 dårlige dekk. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Bump :hello: Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 S O L G T Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg