MINIPEDDY Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hallo alle s/v 40 Folk. Nå har jeg kobla og kobla men finner ikke konstant 12v lederen som jeg skal koble til anlegget. Har hatt 2 etasjers sc-816 orginalt og skal nå bytte til en nyere spiller. Men finner ikke konstant 12v lederen! Sånn at spilleren og spedometeret med tilbehør null stiller seg hver gang jeg skrur av tenninga.... Håper noen har noen forslag... alt av interesse.... Mvh Øystein. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Kjøp deg prøvelampe :D Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MINIPEDDY Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Kommer lang, og lengre enn langt med voltmeter =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Legg opp en ny + ledning fra batteriet, med sikring. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MINIPEDDY Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Men tror det heller er kabelbrudd i den som var der..... Fungerte før jeg skiftet.... alt hadde hjulpet med et koplingsskjema =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 tar 10 min å legge opp en ny kabel (MED SIKRING!!). Er ikke så dumt uansett det. Har vært plaget med at sikring går jeg faktisk pga at spiller trekker litt mye.. så det er ikke dumt å trekke en ny kabel uansett! Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg