volvoboy Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 hei. elemente fungerer helt topp og er i bra stand. følger med 50liters kasse med port til den. dette er et ganske rått element som spiller veldig bra med ganske bra trøkk. selges for 1500 med kasse eller bud. mvh. kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Har en bekjent som er på utkikk, skal gi han beskjed jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboy Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 ok. det er fint:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboy Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 ingen som vil ha vass sub med supre lydkvaliteter?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboy Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 bumpibump!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 1500 er vel litt stivt, den kostet jo ikke mer enn maks 1998 ny ;) (jeg jobbet i klubben på den tiden) selger du for mindre kan jeg være interessert, men kun om den er strøken. Kassa er jeg ikke interessert i. Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg