al3k$ Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Ser bra ut syns jeg.. var det med lakkboks eller sprøyte? Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Det der var med lakkboks :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exmith Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 sykt fint, noen som har prøvd med kromlakk på boks? Føler det er vanskeligere å få et bra resultat da, enn med vanlig farge, så jeg spør meg litt rundt først :) Noen som har bilder av krom lakkert speil med boks? Siter Audi A3 1.8TFSI 08 x 1998 Audi A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 sykt fint, noen som har prøvd med kromlakk på boks? Føler det er vanskeligere å få et bra resultat da, enn med vanlig farge, så jeg spør meg litt rundt først :) Noen som har bilder av krom lakkert speil med boks? Vi lakkerte en del med chrom lakk på russebilen vår.. det vakke no særlig.. tok vi på det lenge etter det var lakkert fikk vi fortsatt avtrykk på fingra.. men vi lakka en del plast greier.. men men.. dette er ihvertfall min er faring med den chrome lakken.. oxo syns jeg den ble mer sølv enn chrome.. hehe Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg