ssagat Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Etter som felgene mine er modne for utskiftning veldig snart og dekkene like så. Trenger jeg nye felger og dekk, helst en pakke med alt. har ikke lyst å betale mer enn toppen 7000 kr for hele greia. vil ha felger i dimmensjon 17" til 18". Vil ikke betale mer fordi jeg høyst sannsynlig blir å selge bilen til høsten. Så hvis det er noen som har noen gode forslag så setter jeg pris på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjopsalg/annonse.aspx?Id=4761 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Liker ikke helt de der, har helst løst på nye felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 ingen som har noen tips??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Synes disse felga er dritt pene, pris vet jeg ikke. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Synes disse felga er dritt pene, pris vet jeg ikke. penere felger skal man lete lenge etter.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 M paralell felgene er jo greie med litt kant ;) bilde av en av mine gamle e36 Eller hva med e46 look som jeg hadde på en annen e36 jeg hadde... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Synes disse felga er dritt pene, pris vet jeg ikke. Kunne godt ha tenkt meg noen slike. noen som vet hvor de selges? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Får vell rep-felger de fleste steder tror jeg. http://www.eiker.com/ har tror jeg. GS skal vell også ha de. Gå for de dritt pene;) Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 finner ikke de felgene noen sted, vet de hadde de på koed.d men ser ut til at de ikke har dem lenger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Har felga på eiker, fant de her om dagen. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 du skulle ikke tilfeldigvis huske navnet på de?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 bmw motorsport ettellerannet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg