Tomelitn Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 hehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 i da har vi vært å henta en golf 1 til Maloi så nå blir deet kanskje litt mer futt borte på værkste :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Hysj ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 blir lite gjort nå for tiden, Mr. lappløus har gitt opp eneren sin + at jeg har fått en BMW E34 fra lakking og en king cab som skal til lakking. så neste uke regner jeg med å være i gang full av pågangs mot :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 i dag var det "på ann" igjenn :D har fått unna noen ting så da har jeg vært å pjusket med golfen i dag, har banket å styrt litt på taket for å få bort noen bulker. så nå tenker jeg at det ikke er lenge til jeg får lakkert kupè'en svart som natta :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 dagen i dag har gått med på å sparkle taket er nok litt arbeid der, men nå har jeg i allefall begynnt så da er det bare å fortsette :D men nå venter en london tur og en danmark tur så blir 2 uker uten så mye jobbing, men kommer sterkere tilbake :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 ja da begynner det å skje ting på innkjøps fronten, skal bestille meg glassfiber deler :) håper bare dem er klare til helga for jeg suser mot oslo på torsdag :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 har kjørt fra tromsø til sannefjord og pokker meg ikke sett en eneste nice ener :P ringte han der kisen med glassfiber delene å han kunne ha dem klare først i neste uke så da må jeg bare avvente dem litt til jeg får kommet meg hjem og ordnet med transport... kjipern men alt gikk liksom ikke i boks denne turen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 skal prøve å trekke golfen med meg på bane om en liten mnd, er det noen som har tips til hvordan reservedeler jeg burde ha med meg ? det skal kjøres så mye som mulig den helga men belager meg på mye feil, men skal i allefall prøve ! så kom med tips og triks :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 da skal jeg desverre selge golfen, da jeg har fått en -79 1,5 GLD i hus :/ deler som kan følge med bilen er - sparco bøtte stoler - sparco pedaler - luizi ratt med boss - 4 pungts belter - hel bur - RS front fanger - glassfiber fanger bak - sorte bak lykter - sorte front lykter - OZ felger dette er hel buret som kan følge med: dette er skaden i bakskjemen (dårlig bilde) er usikker på om den lar ser rette eller om man må bytte skjerm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 prøver ett til bilde av skjermen... prisen på motoren og tomme karosseriet er 3500,- kom med bud :D: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Pris på bare buret? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 aner ikke hva dette er værd, men det er jaggu et solid bur ! har du noen forslag til hva det skal koste ? :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 er bilen kjørbar? Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 aner ikke hva dette er værd, men det er jaggu et solid bur ! har du noen forslag til hva det skal koste ? :thumb Ser du bor i Tromsø så da koster frakta like mye som buret.... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg