Gå til innhold

Hvilken Monoblokk og Woofer element

Ranger emnet

Snurre Sprett

Anbefalte innlegg

Hvilken Monoblokk burde eg velge av desse, hvilken av dei er best og er mest strømsterk.. Nevn gjerne flere men dei må vær 1ohms stabile og ikkje koste mer en 5000.. Om noen har mer informasjon om forsterkerene som er oppgitt på sidene, så hadde det vert fint om dere kunne gitt dei til meg.

Lanzar VIBE1500D (kr5000)

http://www.lanzar.com/itempage.asp?model=VIBE1500D

Audison LRx-1.400 (kr4500)

http://www.audison.com/

DLS CA10 (kr5000)

http://www.dls.se/fstark/ca10n.htm

og er det noen som har noe mer info om denne ?

Autosonik AA.T1500 (kr4800)

http://www.autosonik.com/asp/carvision_dett.asp?ID=69

Og hvilket woofer element (1stk 12" ) vil dere anbefale som ligger i prisklassen 3000-5000. krav er: 2ohm eller mindre (kombinasjon flere spoler eller kun ei spole).. tåler høg effekt og at det er lettdrevet, helst over 90SPL..

takk for seriøse svar :)

-91 Bmw e36 325i Sedan

-86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest

X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Du Snurre, hvor har du sett Audison-forsterkeren til salgs for kr4500?

Jeg selger den for det... Men får ikke lov og prise den til det på sidene mine. Blir krøll med importøren...

Sånn er det med Audison, Focal og Cadence... Tar du direkte kontakt med oss, får du bedre priser enn det som står oppført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da gjennstår det bare å overtale pappa eller mamma til å få sette anlegg i en av bilene.. Skal låne bil med dei til eg er ferdig på skolen og militæret.. Så det spørst om det blir noe, ikkje dei letteste å overtale.. Evnt. får eg bare droppe det og kjøpe større anlegg på rommet eller spare pengene, har jo gratis bil, så eg skal ikkje klage :)

-91 Bmw e36 325i Sedan

-86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest

X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler Audiobahn's subber. Jeg har en AW1206Q på 1100W RMS 2200W max, og den spiller noe helt sinsykt. Klarte 138Db med en slik og en Power Acoustic A1250D digital mono blokk på 1250W RMS, Når jeg får mer strøm så skal jeg klare over 140Db. Subben spiller også veldig pent, mye fyldigere og penere lyd i den en den største Rockford subben.

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cool

Jeg anbefaler Audiobahn's subber. Jeg har en AW1206Q på 1100W RMS 2200W max, og den spiller noe helt sinsykt. Klarte 138Db med en slik og en Power Acoustic A1250D digital mono blokk på 1250W RMS, Når jeg får mer strøm så skal jeg klare over 140Db. Subben spiller også veldig pent, mye fyldigere og penere lyd i den en den største Rockford subben.

Er det så mye? Den gamle Focal'en min 33 k som en kamerat kjøpte av meg spilte vel 137,2 med en Audison Vrx6.420

6 kanals High-End forsterker

Balansert ABS inngang Front/Rear/Sub

Kan kjøres som ren "klasse A" ved hjelp av ACB1 modul

Trinnløst justerbart 12dB filter A/B-kanaler

Trinnløst justerbart 12/24dB filter sub kanal

RMS effekt 4Ohm stereo/mono: 4 x 75W + 1 x 330W

RMS effekt 4/2Ohm stereo/mono: 4 x 75W + 1 x 500W

RMS effekt 2Ohm stereo/mono: 4 x 110W + 1 x 430W

RMS effekt 2Ohm stereo/mono: 2 x 220W + 1 x 430W

Kan bruke følgende moduler: PC36, SM24, PRM3

Ser selv hvor mye watt den den får..... :rolleyes: Ganske pen lyd i den basser'n oxo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider