Tobby Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Motorbytte: Audi 80 B4 for så å sette inn en A4 1,8 Turbo!? Suns jeg hørte at dette faktisk sku gå ann å være "plug n play",bare sette inn motor`n og at den sku passe både motorfester og girkasse..Noen som vet noe om dette??! Takk for alle svar! dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 passer RETT inn... så var det elektriske...........................!! å det passer ikke rett inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Men hvordan er det med f.eks en 2.3L da? Dette må vel være mer plug and play enn en a4 motor..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 2,3 eller no annen 5er passer IKKE rett inn...etter 92 ska det visst være samme boltmønster på kassa(men ikke samme utvæxling) så det går greitt.MEN 5 syl er ikke montert likenss i bilen...MOTORFESTENE til bilen(!!) er ikke reservedel heller,LES ; der du ska fæste motorn. er sveist i RAMMEvangen å ikke på motortraversen som for 4 syl;dog med ett unntak,diesel4ere KAN ha dæm festene.... :eek: ett enklere alt: har du bare 1,8 i bilen,så kan du bruke en 4 syl 2liter,med 16v toppen fra 1,8(samme delenr),finnes jo 2,0 16v åsså,men ikke mange....å ta utgangspunktet fra der.. vil du ha 5 er i ,så blir det driftstans på bilen ei hel stund,med sveising,lakkering,montering å bannskap. har jort det så æ vet det er en del arb!!!:fire: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 ok. Har selv en audi 80 quattro 2.0E som gjerne skulle hatt en annen motor :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 er det 4 eller 5 syl?? tippe det er 4 syl... å da er det litt knot med sveising/ lakking,mm... 5r er no best synes jeg. er biln først bygd om til 5r så passer alle audi/vw motorer etter 92: bensin som diesel,ja v6ern åsså:???: :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobby Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Er det mye stress med det elektriske da? (Regner med det er et helvete;P ) Vurdere sterkt å slenge inn en 1,8T på 150hest (Har nå en 2,0 liter på 90hk).trenger ikke så mye mer power enn det og 150 turbo hest holder i massevis! Er det mer som man må ta hensyn til ? Vanskelig å få godkjent? Må det skifites bremser/større bremser? Takk for alle gode svar hittil!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 finn en s2 delebil og skaff delene du trenger for å putte i femmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobby Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Blir no jævli meir arbeid det da? Plana e 1,8t,siden det er greieste og at det sikkert er enklest å få godkjent og alt det derre der...Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.