Tobby Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Motorbytte: Audi 80 B4 for så å sette inn en A4 1,8 Turbo!? Suns jeg hørte at dette faktisk sku gå ann å være "plug n play",bare sette inn motor`n og at den sku passe både motorfester og girkasse..Noen som vet noe om dette??! Takk for alle svar! dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Dette har blitt gjort før ja ! Er en i vwaudi-club'en som har gjort dette med sin Avant, og den funker og er pålitlig som bare det =) Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobby Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Vet vel ikkje om han kan nåes på forumet her eller har ei e-mail adresse jeg kan nå han på ? Har et par spørsmål shøøø,å hvem er vel bedre å spør enn noen som allerede har gjort d! => Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Vet vel ikkje om han kan nåes på forumet her eller har ei e-mail adresse jeg kan nå han på ? Har et par spørsmål shøøø,å hvem er vel bedre å spør enn noen som allerede har gjort d! => har du funnet ut noe mere om dette? høres intresangt ut Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobby Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Nei har desverre ikke d..=/ Men ja,veldig intressant!! Kunne virkelig tenkt meg et slikt prosjekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plimp Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Har vurdert dette i min Audi 80 B3. Er det samme motorfester som i B4'a? Siter Ny bil: Chevrolet Suburban 6,2d 87mod *Audi A6 2,5 TDI Quattro 96mod (c4) *solgt* *Audi 80 1,8E 87mod (SPIKER:( ) *Audi 80 1,8S 88mod (spiker) *Daihatsu Charade 1L 88mod (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 vurdere også dette på min audi 80 b4 :) fant ut at det ikke er mye å gjøre med motoren min, og 90 hk blir altfor dødt! liker bilen ellers, og ser derfor etter andre alternativ enn å kjøpe en ny :) Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 alle 4syl motorer passer om værandre.. rett på kassa å i bilen.. blir endel knot med ledninger å slikt ,men det sjønner en snart... har ett anna alternativ åsså http://www.eurospecsport.com/2220V.htm passer åsså :) MERK AT DEN ER ALTSÅ 4(!!!!) SYL :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Drøyt:P Er det virkelig så enkelt at jeg kan slenge oppi en 1,8T motor? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 les litt her: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1774571 se på om ikke jeg får koblet opp en 1.8t i quattroen. 2 literen blir litt seig når man skal drive 4 hjul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg