Tom(jetta)1992 Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Jeg skulle gjerne hatt framdør og bakdøra på passasjersida...er det noen som sitter på noe dette?:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jejeje Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Hvis ingen her har kan du jo prøve http://www.bruktbildeler.com/ vet at de har endel dører rundt omkring da jeg har vært på utkikk etter det selv engang i tiden.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikl Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 jeg selger en jetta delebil om det er av interesse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom(jetta)1992 Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 jeg selger en jetta delebil om det er av interesse.. er det 90 dører wsom sitter på den eller...bra stand eller fulle av rust? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg