thebusk Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Org.: Modd: leika mej litt med en Ford Focus ST;) vart den bra?? eller heilt elendig?? kom med med kritikk og kommentara, ka kunne blitt gjort bedre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 nice med svarte felger, men selve donorbildet du har tatt felgene fra har nok vært i for liten oppløsning.. veldig lite tydelige felger.. ellers en meget bra mod :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thebusk Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 felgane va litt små ja:( blura dei litt slik at dei såg litt bedre ut, men lure på å skifte dei igjen... brukte samme felgane som på XC90'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 skillz! modd min for meg da please! =) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Meget pent må jeg si... flott stemning i bildet Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thebusk Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 takk takk ;) der e en del små feil på bildet her og der, men drive og fiksa på de, skal legge ut en update snart:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TwoFingaz Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 sinnsykt fet den der ja =) den like jeg VELDI godt...selv om jeg ikke en no mega fan av styling etc...:respect Siter [ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html [ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil Praise The Lowered! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thebusk Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 sinnsykt fet den der ja =) den like jeg VELDI godt...selv om jeg ikke en no mega fan av styling etc...:respect takk:D e ikkje fan av overstyling sjøl, so mine modds e ofte berre lett styla;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg