harryla Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 dere har fått med dere at denne er nede i ufattelige 157 nå?? vanvittig kjipt å taper masse penger men slik er livet.. Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Solgt? Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 nei, har 3 stk som sitter å regner på flyttelass, hurtigrutepriser å litt slikt. er langt til finnmark for mange ser jeg. har trua på at en av disse 3 tar bilen, men den er altså ikke solgt helt ennå... fortsatt mulig å rappe den: ) Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LCH78 Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 bytte likt med min bil da? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 moroklumpen :) han sier jo at han aldri vil ha primera igjen jo.. hehe.. Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 ja d skal være sikkert å visst : ) Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 forøvrig skjedd noen små modifikasjoner i annonsen : ) sjekk link om interessen er der.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1196158&template=default&orderby=innldato+DESC PS: prisen blir ikke lavere, da kjører jeg heller utfor å henter ut en større sum enn dette fra forsikringsselskapet.. Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LCH78 Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 ja d skal være sikkert å visst : ) Hehe.. Men er nu en pen bil du skal stampe bort da :) Hadde det ikke vært for at jeg må kvitte meg med min først da så hadde jeg nok kjøpt ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 sånn omtale kan man leve med lch: ) bare synd du e for gla i din til å gjøre nå særlig stønts for å bli kvitt den da =D Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 da står den i tromsø. må være bedre for henting å slikt. 155000 for en så strøken å deilig bil er ikke mye, nå er den tilåme sentralt plassert! Løp å kjøp! Billigere blir det ikke! Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 vi kan godt bytte? :) kom du hit idag? Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 var da som f.... hvor vanskelig det skulle være å selge. mange interesserte men ingen som har lagt cash i bordet.. blir vanskelig kenni da jeg ikke kan ha bil ; ) kom søndagsnatta.. sitt på universitetet nu.. forferdelig..!! man må komme sæ i jobb, den her studenttilværelsen ekke nå å hige etter!! Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 hehe.. sant nok.. ble det drink igår? hørte snakk om kickoff party på driv? :) Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 dåli me drink.. har faen så mye å organisere her enda.. prosjekter til godt over øran.. det fikk holde me 0,4 på peppes i går.. brus tilåme! :) Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 har fått bud på 145 og er nesten nødt til å selge unna så om noen har lyst på strøken vogn til en billig penge så får de gi lyd fra seg nå!! Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg