Turbotrynet Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Den trenger en liten vask .... Ligger en del lakkstøv igjen i lakken enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Skamsenk og feite felger! Synes egentlig du bør ha Volvo merket i fronten. Finere da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrynet Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Skamsenk og feite felger! Synes egentlig du bør ha Volvo merket i fronten. Finere da:) Volvo merke skal på igjen, men festene var gåen på det som var på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Dørene så litt fucked ut på bildene til Stone_man... Noen grunn til det? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Glassfiberfangerene da? Kommer de på:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrynet Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Dørene så litt fucked ut på bildene til Stone_man... Noen grunn til det? Ja hvis du klarer og lese lengre oppe så står det at det er lakkstøv...:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrynet Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Glassfiberfangerene da? Kommer de på:)? Har ikke helt bestemt meg hva som skjer med de... Kan være jeg skjærer av lippen fra den i glassfiber og bruker orginal fanger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Har ikke helt bestemt meg hva som skjer med de...Kan være jeg skjærer av lippen fra den i glassfiber og bruker orginal fanger... Lippen er hvertfall kul:) Tenkte å lage ekstra hull i mine, men får se det ann litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrynet Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Lippen er hvertfall kul:)Tenkte å lage ekstra hull i mine, men får se det ann litt.. Kommer nok til og bruke den som den er... Men kommer vel til og støpe på side kantene... Ellers så er relleet på intervllen på vidusviskerene gåent så trenger ett nytt, og skulle fått meg ett litt mindre ratt. Er litt lei det buss rattet som står i den nå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Kommer nok til og bruke den som den er...Men kommer vel til og støpe på side kantene... Ellers så er relleet på intervllen på vidusviskerene gåent så trenger ett nytt, og skulle fått meg ett litt mindre ratt. Er litt lei det buss rattet som står i den nå.... Har liggenes hvis du har tenkt deg ut på sotra i nærmeste framtid :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrynet Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Var vel ikke planen med det første, men hva har du liggende da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Cecilie skal kvitte seg med 13" ratt nå, men blir vel å bytte det mot forsterker som Kennth har (kennth med den gule 240en) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Var vel ikke planen med det første, men hva har du liggende da? stort sett kompl. delebil. skal til os i dag så du kan bare gi beskjed. 46953700 Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrynet Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Stor takk til turbotassen for nytt rele til viskerene.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Stor takk til turbotassen for nytt rele til viskerene.... Bare hyggelig :) Koslig å ta turen uansett, fikk luftet 850en :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg