isbil Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Noen som har pris på dette? Hvor kan jeg få gjort dette billigst mulig?Eventulet noen som har lyst til og tjene en slant? Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Er det klima på den? Er en lett jobb egentlig spes hvis du ikke har klima Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Bilen har alt tenklig utstyr. Møller skulle ha over 12000. Så kunne betalt ca det halle til den som gjør jobben. Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Møller her i byn tar bare halvparten av det så lurer på hva ekstra du får gjort hos verkstedet ditt... Er vel ikke så grusomt ukurant jobb på disse uansett om det er klima eller ei, slipper ta vekk radiatoren, er bare å vippe til siden da begge tilkoblingene er på samme side. Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Betalte 4500 for bytte av reg.reim og vannpumpe og nedre reimhjulet på et lokalt verksted. AS Bil (Audi Forhandler) på gjøvik skulle ha det samme. Men når jeg fikk gratis leiebil av det andre verkstedet gikk jeg for dem heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg