omglol2k Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Jeg var ute å kjørte nå nettop og plutselig begynnte ABS-lyset å lyse..! Hva er dt som er galt da? Er det alvorlig? Trenger svar ! :(:(:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omglol2k Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Kjørte forresten veldig fort når det begynnte å lyse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 sikkert en abs sensor som ikke ville mere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omglol2k Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 jamen den har slutta å lyse nå... hmm :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yndis Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 kanskje du fikk litt stein i den eller noe.. jeg ville ikke bekymret meg så lenge bremsene fungerer... skal ikke mye til for en abs sensor slår på sirena:P Siter Min 86' 944NA Targa Type 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 99% sikkert at ABS føleren har takka for seg. Ta diagnose test for å finne ut hvem side den må byttes. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg