thugsta Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 hei, jeg har kjøpt meg et slikt instrument med turteller i fra NBS. bilen min er en golf 2 1.3l 1989mod. det gamle fikk jeg greit ut, vakke no pes det, men når jeg skulle sete i det nye var det lissom noe som ikke stemte! kontaktene passet ikke!! på det som står i nå er det to tilkoblinger av den lange flatere typen, men den nye har kun en litt tykere og kortere tilkobling. (Den har vist stått i en 1991 gti.) er det mulig å koble om detta instrumentet her? noen som har koblingskjema for det? eller er det helt umulig? jeg som gleda meg til å få inn en turteller oxo litt kjipt med denna stooore runde klokka lissom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 det er forskjell på instrumenter FØR 88 og etter 88 dvs... -88 har CE1 ledningsnett (dvs, 2 ledninger på speedo som er det mest merkbare) 88- har CE2 ledningsnett(dvs, kun 1 ledning på speedo) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thugsta Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 KNEKKEN!! :( dvs bilen min er en 88mod eller tidligere da? rart det står 1989 mod. da. noen som har et slik instrument som jeg trenger liggende og slenge eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 kan være pga du har 1.3L .. er ikke så kjent med akkurat den delen av golfparken... mye kan nok være forskjellig men.. 91 GTI har CE2.. og du med 89mod har CE2 med mindre du har blingsa og har tidlig 88 mod Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thugsta Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 hehe har nok blingsa litt ja. var ikke 89mod. men første gang reg. i 1989. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 da har du mye mulig en tidlig 88mod :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg