Blueboy Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 noen som veit om det er fleire en IN-PRO som lager disse lysa til 6n??? det er jo nåken skikkelig rå lys då! IN-PRO skal ha 249euro for lyktene! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Yo! Finnes DET????????? Er det en nettside jeg kan se de klare lyktene på? Det hadde vært fett! Er det noen som kan gi meg en kjapp forklaring på hvordan jeg får gobilde av bilen under navnet på denne sida? PS:Fronten på Poloen din(Blueboy) ruler!!!!!!!!!!! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 De er dyre, men verdt det! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet August 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 er litt skeptisk til mye tollavgifter og frakt ved aa bestille fra tyskland! noen som vet hvor mye det kan bli ca. for disse lyktene?? noen som vet hvordan passformen er paa disse lyktene??? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Har kanskje ikke så mye med saken å gjør.. Men de "Eurostyle" baklyktene jeg kjøpte på autospar var visst in-pro lykter... og de hadde perfekt passform. Ble forresten mye finere på ordentlig en på bildet på autospar si side:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Originally posted by Blueboy noen som veit om det er fleire en IN-PRO som lager disse lysa til 6n??? det er jo nåken skikkelig rå lys då! IN-PRO skal ha 249euro for lyktene! er kun inpro som lager de.... og passformen er bra bortsett fra at pluggen ikke stemmer overens (iaf ikke på min 97 mod) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg