panelovn Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Hei.. jeg har et problem med golfen min! når jeg svinger til venstrei fart over 30km/t eller når jeg bikker 60km/t rett fram så får jeg en heslig lagerlyd i ørene! det er en skikkelig ulelyd og jeg er ganske sikker på at det er et lager.. har fått sjekket opp hjulagerene mine og de er visstnok OK! jeg har mistanke om at lyden kommer fra diffrensialen... kan dette stemme?? noen som kan avkrefte eller bekrefte dette???? bilen er en golf 1 gti `83 Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Hadde noe av det samme problemet med min Vw Golf Gti mk1 jeg hadde, da var det bare hjullageret som jeg trodde var ok... Kan jo være drivknuten ? Ville i alle fall ha skiftet hjullager først uansett om de "ser" ut til å være i god stand siden de ikke koster noe særlig. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg